נתניהו נחת בארץ; ישיבת הערכת מצב מיוחדת מתכנסת

איתי גדסי וקובי פינקלר No Comments on נתניהו נחת בארץ; ישיבת הערכת מצב מיוחדת מתכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו שהקדים את חרתו לארץ, יקיים בשעות הקרובות ישיבת הערכת מצב מיוחדת בהשתתפות ראשי מערכת הביטחון; מוקדם יותר התקיימה ישיבה בה נכחו הרמטכ"ל, ראש השב"כ ובכירים נוספים במערכת הביטחון

ליברמן נתניהו ובכירי מערכת הביטחון צילום: קובי גדעון, לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תקרית בעזה. ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת בארץ לאחר שהקדים את ביקורו בפריז. בשעות הקרובות יכנס ראש הממשלה נתניהו את ראשי מערכת הביטחון ויקיים הערכת מצב. נתניהו אמר: "אני מרכין את ראשי בנפול סגן אלוף מ' הי"ד, לוחם מהולל שנפל הלילה בפעולת צה"ל ברצועת עזה. יבוא יום ומלוא גבורתו יסופר. אזרחי ישראל חבים לו חוב עצום". לדבריו: "כוחותינו פעלו הלילה בגבורה ובאומץ לב. אני מצדיע לסא"ל מ', למשפחתו ולחבריו לנשק. יהי זכרו ברוך".

בתוך כך, ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, וראש השב"כ, נדב ארגמן, קיימו הערכת מצב בהשתתפות בכירי צה"ל ושירות הביטחון הכללי. במהלך הערכת המצב עמדו על מוכנות כוחות צה"ל וכוחות הביטחון למול התפתחויות עתידיות. צה"ל תגבר כוחותיו בפיקוד הדרום וערוך להפעלת כוח רב באם יידרש.

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט אמר: "כוח מיוחד של צה"ל פעל הלילה במבצע בעל חשיבות גבוהה לביטחון ישראל. הכוח וכוחות חיל-האוויר ניהלו קרב אמיץ בקור רוח ובגבורה. מצדיע לכוחות. צה"ל חייב לסגן-אלוף מ' יותר משניתן לספר. מחבק את משפחתו ומאחל החלמה לקצין צה"ל הפצוע".

נשיא המדינה הגיב לתקרית בעזה ואמר: "אני המום וכואב את אובדנו של קצין צה"ל, סא"ל מ', תפארת בחורינו, שנהרג הלילה, ומתפלל יחד עם כל אזרחי ישראל לרפואת הלוחם שנפצע. חיבוק אמיץ ללוחמינו כולם העומדים על משמר הארץ גם בשעה זו ומבטיחים את שלומינו".



0 תגובות